torsdag 8 januari 2009

Idag känner jag mig trött och jag fryser konstant. Huvudet hänger inte helt med idag, det dunkar lätt i det och har gjort det hela dan. Jag ska dammsuga nedervåningen snart och igentligen orkar jag inte göra det men. Moder blir nog glad om jag gör det- Ute värker snön ned och jag huttrar till varenda gång jag tittar ut....Nej jag vet inte...

Jag drömde om Birgitta för nån dag sedan, jag saknar henne. jag saknar att ha någon vuxen vid min sida som kramar om mig och säger att allt blir bra. Att den lätta ångesten jag har inför framtiden som "vuxen" kommer lösa sig. Snälla snälla låt mig bli hovslagare så snabbt som möjligt så ångesten försvinner!

Och snälla, för in någon i mitt liv som liknar Birgitta och Tinna. Någon som finns där och aldrig kommer försvinna.

Å nettan då...jag saknar den människan så mycket. Vi som pratade om allt på våra ridturer, fjollade oss och höll på. Jag saknar det, jag saknar det så mycket!

Inga kommentarer: