torsdag 23 april 2009

japp....

Idag kommer flickorna ut och jag ska lära Jenny att rida i riktig form på starlight. Det ska bli skojjsigt faktiskt... Jag hoppas även på att dom ska stanna ett tag och ta foto på när jag tömkör thengilya sen.

Igår körde jag sess, hon ville inte gå från de andra flickorna. Mwn hon var duktig ändå men lite seg faktiskt... hon har fått en fin liten mage med!

Stållan blödde näsblod ur höger näsborre i går när jag kom tillbaka med sess. det hängde ut nått kärlgrejs . kan vara så att hon blev lite uppstressade när sessie gick men men...När jag kom ner senare på kvällen så var hon torr å fin i näsan och det syntes inte att hon blödit...

Jag har börjat tömma stallet nu och jag har bara lite kvar att mocka i hagen vilket känns skönt för då behöver man inte bekymmra sig för det på hela sommaren!

Alla bord och stolar är borta från cafet oxå så det är mycket plats där nu! yee...

Det är meningen att jag ska dammsuga nu men jag drar ut på det en stund till. Katterna ligger fortfarande och sover dom latmaskarna..sak nog slänga ut dom..


Men nu ska jag testa å ringa till den där tränaren!
Tjingeling!

Inga kommentarer: