lördag 28 juni 2008

Idag blev det marknadsföring av Örtagården salsta på UPK i uppsala. Jag var trött som f*n och ville helst ligga kvar i sängen då alarmet gick 06.54. Lite halvt tjurig anlände vi till platsen och ställde upp saker. Tävlingen kom igång och jag tog en massa foton, vilket var det roligaste jag gjorde på dagen. 2 kg örter fick vi sålt men inte mer än så. Vid 12 åkte vi hem igen då det precis började regna... Helt seg och ont ont i huvudet kom man hem och möttes senare av ett jätteåskväder! Jätteskönt och härligt faktiskt!


Inget gjort med pållarna heller, dom mådde bra och fick massa morötter av mig och Larzon. Vilket dom uppskattade väldigt mycket. Har lite dåligt samvete för att jag inte gjort så mycket med dom men jag fick en kick på tävlingarna och kände att jag vill!


I morgon kommer två tjejer hit igen för andra gången och ska rida, jag ska hålla lite lektion för dom. Avslappning är temat i morgon och att gå igenom lite grunder i centrerad ridning. Det ska bli kul men kommer nog bli lite svårt då jag inte är den bästa på att förklara. Men possetiv grej med detta är att även jag måste ta och rida lite på banan för att själv känna hur man ska göra så jag själv kan förklara det för dom. Ja kanske är det dags att ta upp alla de gamla underbara övningarna Tinna fick mig att göra...Jag saknar Tinna och hennes ridlektioner, jag saknar henne väldigt mycket...


Inga kommentarer: