söndag 29 juni 2008

Idag kommer medryttarna och jag är lite nervös, jag har ju aldrig hållt lektion förut...Men man ska nog inte underskatta sig själv. Både Jessie och jag har ju faktiskt massa kunskaper och vi vet ju bäst hur våra hästar fungerar och så. Det ska bli spännande, jag måste bara få dom att prata lite mera och våga ringa i stället för att maila. Jag vet inte ens när dom kommer idag, dom har inte svarat på mailet...Skrev att dom fick bestämma kanske runt 12.00 nångång. Vi får väl se när dom dyker upp.

Nej jag ska väl ta tag i att måla kaninburarna så jag kan sälja dom och så dom slipper ligga och samla damm. Mina fina burar som jag och pappa byggde lite vemodigt ändå men jag får ju pengar så...

jaja...

1 kommentar:

Muffelmul sa...

ja... pengar är bättre äna tt ha dammsamlare kvar :-) tänk vad många tunnlar till ninerna du kommer kunna köpa ;-)

Kul att du fixat blog! hoppas du kommer skriva här med o inte glömmer bort den!