onsdag 3 februari 2010

Ja det var kanske länge sedan jag skrev, hösten var jobbig men nu känns allt lite bättre.

Vinter med massa snö! Helt underbart men nu tycker jag inte ska komma mera, det stället till det lite. Jag praktiserar på Fritids i skyttorp nu och trivs otroligt bra, dock har jag haft lite otur med att åka på både konstig magsjuka och förkylning. SUCK...

Starlight har fått en ny fin bomlös dressyrsadel som sitter som en smäck på hennes rygg, gillar den skarpt! Dock har det blivit så att stackars Thengan inte har någon sadel alls...hum, jag vet inte riktigt vad för sadel jag ska kika på. Måste sälja min andra sadel med. Men det börjar bli lite bråttom...måste hitta en sadel innan vår då vi ska ut och åka en massa med henne.

Dock är våran relation inte så bra just nu tyvärr men jag ska bara hitta inspiratipnen och fajtarglöden inom mig och jag ska vinna hennes tillit igen...

Inga kommentarer: