fredag 10 oktober 2008

Finns inga bättre just nu!


Jag vet inte vad jag ska säga riktigt...



Någon har tagit min bråkiga 2 åring och bytt henne mot en annan.

Jag har faktiskt ingen annan förklaring.



Det är så jäkla roligt att hålla på med henne just nu, hon är ju så himla dukigt och trevlig.

Efter hon har borstas och lyft hovar så kan hon stå hur gosig som helst med mulen i min famn. Hon påminner mig så mycket om stållan, jag ser sidor hos henne som verkligen är sidor som hennes mor har. Det är underbart att få ha dom för då vet jag att var som än händer kommer stållan alltid finnas kvar hos mig på ett eller ett annat sätt.



Du som tagit min bråkiga häst kan behålla henne för denna nya underbara sida av Thengilya vill jag INTE byta bort!





Jag älskar dig lilla skitunge!



Och stållan då... lilla arga gumman, det är inte långt till våren och sommarhagen! Jag älskar dig av hela mitt hjärta! Tillsammans ska vi klara igenom den mörka tiden. Och jag kommer göra allt för att du ska vara glad och lycklig! Du är min bästa vän!

Inga kommentarer: