söndag 12 oktober 2008

Mycket att göra...

Idag är det fint väder och perfekt för att fota. Ska ta med Thengan på en promenad har jag tänkte mig och fota lite. Tror att hon ska få ha bett i munnen idag, skulle vilja se ifall hon fått vargtänderna i underkäken. Vill inte att det ska bli knas om jag sätter in bett i munnen på henne. Ska nog gå förbi grannen och se om jag kan behälla kontrollen där, ska ta med spöet just för att väcka henne lite och påminna henne om att jag är där när hon blir lite exalterad av hingastarna där. Det ska bli roligt att se, blir nog lite borstining oxå.

Sen blir det såklart rejs upp mot salsta. Var så länge sedan vi gjorde det, man måste passa på innan is och snö kommer på den vägen för sessan orkar ju inte dra där om det är mycket snö. Stållan står i hagen med ett lättare regntäcke igår, blir lite mammigare mot henne nu när hon är argare och frusnare. Bästa tt hålla igång henne en del nu så att hon inte blir stel, och får dålig cirkulation i ryggen.

Nej nu ska jag ut och fixa natthö för en vecka framöver så det är klart. Sen blir det tvätt av bilar, städning hos kaninerna, promenad med Thengan, rejstur upp mot salsta, promenad med ninerna och sen montera ihop det j*vla badrumskåpet.

Ha det gött!

Inga kommentarer: