lördag 18 oktober 2008

Sparkad

Jävla häst å sparka mig, har ont och är svullen i knävecket. Hon fick in en fullträff. Jag skulle lägga ut lite halmhögar för att dom skulle ha något att tugga lite på. lägger en hög till sessan och är påväg att gå därifrån för att lägga ännu en hög en bit bort. Helt plötsligt känner jag hur det slåt till mot baksidan av knäet och då har den jäkla shettisen flisan sparkat mig. Skriker, gråter en massa för det gjorde så jävla ont! Antagligen skulle hon jaga bort sessan men jag förstår inte varför hon sparkade mig. Är svullen och röd...Thengan kom fram till mig och snosade mig ihåret när jag stod där och skrek. Älsklings gumman... bad henne att gå ivög och det gjorde hon utan att göra något dumt... Älsklingen då, ville nog veta vad som hände.


får se hur det känns imorgon och om jag får något rejält blåmärke. Gör ont att böja knäet...

Inga kommentarer: