torsdag 5 februari 2009

Hade en riktigt jobbig ångest igår, aldrig upplevt en sådan ångest sedan jag gick i nian, alltså 4 år sedan. Jag andades tungt och det kändes som om allt skakade innuti mig. Som tur är såg inte mamma att det var något på gång. Jag hade bara kunnat sätta mig ned och gråtit en massa men jag höll igen. Antagligen kom den upp för att jag var så trött...

Sov dock lite bättre idag men ändå inte helt bra för mig. Jag vet att denna kväll kommer bli jobbig den med, jag känner det redan nu om jag inte kanske bestämmer mig för att sätta på chess och grina ihjäl mig ett tag...2 timmar bör väl räcka?

Måste också dammsuga huset jippi va roligt, eller inte...

Det är ju inte meningen att detta ska vara en depptråd men det är vad jag känner just nu så. Ka inte göra så mycket åt saken. Tur att det inte är så många som läser den så jag kan babbla ur mig en massa.

1 kommentar:

LadyLoor sa...

*kram*
Det är så jobbigt med ångest, speciellt när man inte förstår vad det kommer av.

Du tror inte det är för att det känns lite som du står still just nu? Tänkte på vad du skrev om att tiden skulle gå fort tills du kunde börja som lärling.

Tror du det hjälper om du lyckas göra något utvecklande? Ta en kvällskurs i något? Försöka åka på kurs eller prova något nytt med hästen? Någonting som bryter av utan att ställa för mycket krav?