måndag 2 februari 2009

Just nu känner jag mig så trött. Men det är ju prison så jag får hålla mig vaken tills dess.

Jag älskar alla mina djur så mycket...de är verkligen min trygghet i denna värld. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dem. Känner mig lite känslosamm just nu så... vet inte varför...

Är totalt förälskad i Chess...köpt dvd nu och väntar bara på att den ska dimpa ned i brevlådan i veckan! Yess...äntligen får jag se hela musikalen...synd bara att man inte hann se den live.

Jag skulle vilja ändra på mitt liv, våga mer men jag har all min trygghet här...Det skrämmer lite.

Snälla låt våren gå snabbt så jag får börja som lärling för att bli hovslagare. Låt någon fritidsledare bli sjuk på skyttorpskolan så att jag får hoppa in och jobba där! Är ju superkul där!

Inga kommentarer: