onsdag 4 februari 2009

Jag vet inte vad som händer med mig just nu...

Jag är så jäkla känslosam just nu, kanske beror det idag på att jag sov oroligt och typ ingenting alls i natt och det påverkar mig mycket. Jag skulle bara kunna gråta här och nu utan anledning.

Jag har suttit och tittat på chess i två timmar och jag älskar den! Den berör mig, Helen Sjöholms röst berör mig otorligt mycket.
http://www.youtube.com/watch?gl=SE&hl=sv&v=fBWuRcCHY6g&feature=related
Älskar den låten, dock är det bara en bit av dem men den gör något med mig innifrån, den gör man känslosam.

Jag vet inte men nått händer inom mig och jag kan ibland känna mig helt splittrad inuti. Lätt ångest ibland också.

Nu önskar jag att den förbaskade snön kunde försvinna så jag kan ta ut stållan och thengan och jobba dem lite. Få igång alltihopa, få igång den normala vardagen.

"Vem kunde ana vilket sorglit slut på sagan, vilken ynklig klagan när du tappar din fasad. Jag lovar det gör ingen männska glad..."

Inga kommentarer: